środa, 3 kwietnia 2013

Uwaga!

Kochani czytelnicy! Dziękuje Wam za to, że jesteście tu ze mną, czytacie moje "wypociny", komentujecie i tak wspaniale mnie chwalicie (choć wciąż nie wiem dlaczego, bo nie jestem wybitna w pisaniu). 
Muszę Wam powiedzieć, że małymi kroczkami zbliżamy się do końca TEJ historii Klausa i Caroline. Nie będę ciągnąć tak obranej ścieżki w nieskończoność, żeby nie zrobić z tego opery mydlanej czy coś.
Ale nie denerwujcie się. Mimo wszystko nie potrafiłabym zostawić bloga, więc kiedy skończę pisać tą historię, rozpocznę kolejną, także o Klausie i Caroline. 
Myślę, że będziecie zadowoleni, tak jak (mam nadzieję) teraz. 
Ale to jeszcze trochę czasu, zanim skończę ten blog. 

Pozdrawiam kochani, i do następnego, mam nadzieję, że już niedługo, rozdziału :)

6 komentarzy:

  1. jesteś świetna pisarką :D szkoda ze za niedługo koniec :( ale fajnie ze będziesz prowadzić następny blog :D na pewno będę go czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda bo bardzo mi się spodobało. Nie zawsze mam czas komentować, ale wiec, że zawsze czytam i szybko wszystko nadrobiłam.
    Chciałam powiadomić, że u mnie nowy rozdział pt. "Umierająca hybryda". Serdecznie zapraszam ; )
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam cię nie kończ ! Błagam :(( Kocham twojego bloga ! :* Czekam na nn <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, zapraszam cię serdecznie na nowy rozdział (już 10!) mojego opowiadania. Zachęcam do wyrażenia opinii, jest ona dla mnie bardzo ważna! :)

    Ola z
    darkest-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie pojawił się nowy rozdział, mam nadzieję, że wpadniesz, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger.

    OdpowiedzUsuń